6 Aralık 2013 Cuma

Sınıfımdan İnciler

















Öğretmenler gününde öğrencilerimden bugünün anlamı ile alakalı bir resim çizmelerini istedim. Yapılan resimlerden, evde keserek figürler çıkardım. Sonra fon kartonuna istediğim şekilde yapıştırdım. Sonunda böyle bir resim ortaya çıktı. Güzel değil mi?

Bunlar da patates baskısı resimlerimiz. Tabi bu aşamaya gelmesi için birkaç deneme yapıldı, atıldı, karalandı, yerlere bulanık sulu boya suları döküldü, daha neler neler. Aslında çocuklar patates baskısı dediğimizde ellerindeki patatesi boyayıp sol üst köşeden başlayıp sıra ile şekilleri tablo oluşturur gibi yapıştırıyorlar. Ben sevmiyorum öyle sıraya geçmiş görüntüyü. İllaki dokunmak, yönlendirmek istiyorum o minik elleri. Nasıl, gelişme var değil mi?
Yukarıdaki saksıdaki çiçekler ise bana ait. Dersin bitimine son 35-40 saniye kala dayanamayıp, elime geçen ilk fırça ile bunu yaptım.




  Ritmik sayma için hazırladığım duvar süslerimiz. Devamı yakında.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder