19 Kasım 2013 Salı

Ankara'da Gemi Olursa...

Modelcilik zor zanaat. Model gemi yapımıyla uğraşan, bu alanda aşırı ilgisi olan bir eşinin olması belki daha da zor. Abim son yıllarda model gemi yapımına aşırı merak saldı. Hoş kötü alışkanlıkları yok ya diyenleri duyar gibiyim. Ama iş aslında hiç de öyle değil. Öyle masraflı ki, şu mini minnacık bir gemi ortaya çıkıncaya kadar zaman mı dersin, para mı dersin bilemiyorum. Neyse başlamış artık böyle bir işe bana da destek olmak düşer. Bu amaçla ben de kolları sıvadım; bol bol fotoğraf çekmeye başladım. 
Geçen yıl Marmaris'te çarşıyı gezerken bir hediyelik eşya dükkanında model gemi görmüştüm. Abimin yaptıklarını gördükten sonra dükkandaki hiç cazip gelmedi doğrusu. 
Bu adreste de abimi iş başında görebilirsiniz. İsterseniz siteyi inceleyip; modelcilik hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Almak isteyenler yorum yazarak bana ulaşabilirler. Yaptıklarından bir kaçı...




 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder