30 Mart 2013 Cumartesi

Sınıf Duvarlarımızı Süsledik

Bu bende bir hastalık galiba... Bomboş duvarları sevmiyorum, illa bir şeyler asmak gerekiyor, öyle rahat ediyorum, mutlu oluyorum. Uzun süredir sınıfım için bir şeyler yapmak istiyordum, sonunda yapabildik... Ufak (!) bir hatamız var onu da pazartesiye düzeltmem gerek, yorgunluktan farkedememişim. (Kesme işaretini koymayı unuttuk !) 
Diğer çalışmalar da; birincisi olasılık çalışmamız. Fanusu ve balık şablonlarını öğrencilere verdim ve kendi akvaryumlarını oluşturup, olasılık sorularını yanlarına yazıp yanıtladılar. Örnek sorular:
1.Fanustan çektiğim balığın kırmızı olma olasılığı kaçtır? Olası - 2/8 gibi
2.Fanustan çektiğim balığın mor olma olasılığı nedir? İmkansız - 0/8 gibi
3.Fanustan çektiğim balığın sarı, kırmızı, turuncu veya mavi olma olasılığı nedir? Kesin - 8/8 gibi
Diğer çalışmamız ise pizza dilimleri ile kesir kavramını öğrenmek. Plastik tabağa pizza dilimlerini koydular ve kesrin birimini yazarak panomuzu hem süsledik hem de eğlenerek öğrenmiş olduk. Şablonları buradan da indirebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder