2 Mart 2013 Cumartesi

Kremalı Milföy Sarma

         

    Malzeme Listesi:
  • İstenilen sayıda milföy yaprağı
  • 1 kaşık un
  • 1 kaşık mısır nişastası
  • 1-2 yemek kaşığı şeker
  • 1 paket vanilya
  • 2 bardak süt

    Yapılışı:
   Öncelikle muhallebiyi hazırlayıp, soğutuyoruz. Milföyleri merdane ile açıp, şeritler halinde kesiyoruz. Netten kaşıklara sarıldığını gördüm, pratik olsun diye ben de sardım ama önceden yaptığım gibi dondurma külahlarını yağlı kağıt ile sarıp onun üzerine şeritleri sardığımda sonuç daha iyiydi. Milföyleri sıcak fırına verip üzerleri biraz pembeleşince alıyoruz ve soğuyunca kremayı içine dolduruyoruz. Maalesef kaşıklara sardığımda içine dolduramadım, kremayı yanında servis yaptım. Umarım sizinkiler bundan daha iyi olur. Bu arada üzerlerine de bolca pudra şekerini unutmuyoruzzzz. Afiyet olsun.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder