2 Temmuz 2013 Salı

İlk Dikiş Denemem

Eşimin epey kullanıp sonunda atmaya karar verdiği gömlekleri ilerde değerlendiririm umuduyla kanepe altına atmıştım. İnternette eşlerinin gömlekleriyle çok farklı tasarımlar yapanlar oluyordu. Sonunda ani bir kararla gömleği aldım ve oğlumun şortunu kalıp olarak kullanarak dikmeye başladım. Çok eğlenceli ama bir o kadar da yorucuydu. Vakit nasıl geçmiş anlayamadım. İlk denemem olduğu için epey eksiklikler oldu, daraltmak için iki de bir oğlumun oyununu bölmek zorunda kaldım. İşte tüm o çabalarımın sonucu:
  



 

2 yorum:

  1. Bu ilk dikiş denemen miii... İnanmıyoruuum :)
    Hazır alınmış gibi, çok güzel çok şık çok modern, emeğine değmiş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok sevindim güzel yorumlarınız için. Teşekkür ederim. Elimde bir gömlek daha var , bakalım ne çıkacak ortaya. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil